GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Geyik Merkezi > Yeni Üyeler

Yeni Üyeler Evet evet sen yenisin gözünden tanıdım :P Hadi gel de tanışalım :)

Yeni Konu aç  Cevapla
Seçenekler Stil
Okunmamış 7 Ocak 2007, 17:26   #11
mercimek
Junior Member
 
mercimek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 6 Ocak 2007
Bulunduğu yer: İSTANBUL
Mesajlar: 16
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : mercimek is on a distinguished road
Standart

ya bnm yok istemiom da zaten yha ne yararı war ki merwe ?
__________________
sen beni öyle bi hale getirdin ki dostlarım bile güldü ben seni öyle bi hale getiricem ki düşmanların bile ağlıcak !!!
mercimek isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 17:37   #12
-merwe-
Guest
 
-merwe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart

kısım ısthe qeldım
kuzii ıle oyun oynuyom okıı
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 18:07   #13
Nurettin
Administrator
 
Nurettin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2005
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 2.161
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : Nurettin is on a distinguished road
Standart

Yonja karizma meselesidir )
__________________
Olgun insan güzel söz söyeleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceğini söyleyen adamdır.
Nurettin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:19   #14
-merwe-
Guest
 
-merwe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart

kısım hade yhaf qeldık ıste oo
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:25   #15
-merwe-
Guest
 
-merwe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart

kısım yıne mı vıqtın yha semnın ben nese sawaşa slm solersın jnm bnm kıb :P
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:32   #16
mercimek
Junior Member
 
mercimek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 6 Ocak 2007
Bulunduğu yer: İSTANBUL
Mesajlar: 16
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : mercimek is on a distinguished road
Standart

heeeey sus kıs sawas fln noluo yalnızız sandın heralde
__________________
sen beni öyle bi hale getirdin ki dostlarım bile güldü ben seni öyle bi hale getiricem ki düşmanların bile ağlıcak !!!
mercimek isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:33   #17
-merwe-
Guest
 
-merwe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart

kısım senı beqlıom snerdesın sen yhaf qac kere yasdım sana yhaa :roll:
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:34   #18
mercimek
Junior Member
 
mercimek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 6 Ocak 2007
Bulunduğu yer: İSTANBUL
Mesajlar: 16
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : mercimek is on a distinguished road
Standart

merve yalnızız sandın heralde cnm ya noluo savaş fln heheh
__________________
sen beni öyle bi hale getirdin ki dostlarım bile güldü ben seni öyle bi hale getiricem ki düşmanların bile ağlıcak !!!
mercimek isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:38   #19
-merwe-
Guest
 
-merwe- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart

kısım ben kacar sıs takılıın ole yhafff :cry:
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 7 Ocak 2007, 20:41   #20
mercimek
Junior Member
 
mercimek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 6 Ocak 2007
Bulunduğu yer: İSTANBUL
Mesajlar: 16
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : mercimek is on a distinguished road
Standart

iii sen bilin wala :lol:
__________________
sen beni öyle bi hale getirdin ki dostlarım bile güldü ben seni öyle bi hale getiricem ki düşmanların bile ağlıcak !!!
mercimek isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla
Etiketler: , ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


   
Açıklama

ben qeldııım yıneeeee

Copyright © 2007-2009 ben qeldııım yıneeeee konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar ben qeldııım yıneeeee ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about ben qeldııım yıneeeee. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 23:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka tekne - Antalya - Bilecik - Kütahya - Balıkesir - Maraş