GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Üye Listesi

utku26 is an unknown quantity at this point

utku26 utku26 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Gold Member

Ziyaretci Mesajı

Görülen Ziyaretci mesajı 11 mesajdan 1 ve 10 arası
  1. utku26
    30 Ekim 2008 20:05
    utku26
    söylemem sır
  2. PurpLe
    30 Ekim 2008 00:36
    PurpLe
    betüşş amma alemsinn haa utku26ccımm harbıden nasıl başardın beaa .:P
  3. utku26
    29 Ekim 2008 14:19
    utku26
    tşkler cicim
  4. betüşş
    26 Ekim 2008 06:16
    betüşş
    mod olmuşsun cnmm hayırlı olsunnbide nasl başardın
  5. utku26
    17 Ekim 2008 20:56
    utku26
    saol cicim
  6. PurpLe
    17 Ekim 2008 17:00
    PurpLe
    gsll olmşş elllerine sağlıkk güle güle kullan deli desinler
  7. aldırmadan_hayata
    7 Ekim 2008 18:50
    aldırmadan_hayata
    profılın guzel olmuş burak sagyasarın resımlerını koymasan şaşardım zaten
  8. utku26
    13 Ağustos 2008 11:47
    utku26
    çok tsk ederım canım bole bı gunde hatırlanmak ne guzel ya ıyıkı varsınız
  9. sanırım.aşık
    13 Ağustos 2008 10:35
    sanırım.aşık
    mrb d.günün kutlu olsun
  10. utku26
    10 Ağustos 2008 21:30
    utku26
    slm işle ugraşıyom

Hakkımda

  • utku26 Hakkinda
    Şehir
    adana
    Cinsiyet
    Belirtmek İstemiyorum
  • Signatürü

İstatistik

Toplam Mesaj Sayısı
Ziyaretci Mesajı
Genel Bilgiler
  • Son Aktivitesi: 27 Mart 2009 19:59
  • Üyelik tarihi: 18 Temmuz 2008
  • Tavsiye Puanı: 0

Arkadaşlar

Arkadaşlar gösterme 1 to 10 of 23
Açıklama
Kullanıcı adı utku26 üyemizin sayfasındasınız. Bu sayfa utku26 ait olup eğer yüklemiş ise albümlerini eğer kayıtlı ise gruplarını ve kişisel bilgilerine ulaşabileceğiniz sayfadır. utku26 bu sayfaya kurallarımıza uygun olan herşeyi yazabilir ve tüm yazdıklarından kendisi sorumludur. utku26 kişisel web sayfası

WEZ Format +3. Şuan Saat: 22:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka tekne