GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Genel > İtiraflar

İtiraflar Aman kimse duymasın :P

Yeni Konu aç  Cevapla
Seçenekler Stil
Okunmamış 5 Eylül 2008, 01:20   #1
fenerlis19
Guest
 
fenerlis19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Mesajlar: n/a
Standart içimdeki hırs

içimdeki hırs

içimdeki hırs
benim gibi uysal soğukkanlı delikanlı bir kişiliğim yani öle söylüyorlar
ama bazen içime öyle hisler doluyoki önümdeki çevremdeki herşeye kırıp parçalamak istiyorum yoldan geçen adamı tokatlamak gelio içimden ama yapamıorsun küçükken kavga fln ediyoduk bütün hırsımı çıkarıyodum büyünce insan ağırbaşlı oluyo kavgayı falan karısmak isteniyor ama çaresini buldum galiba bi kiksboks yazılacam yoksa sonum cüneyt arkının hep dövdüğü o figüranlara benzeyecek
  Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 5 Eylül 2008, 01:24   #2
gizz87
Administrator
 
gizz87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 13 Ekim 2007
Bulunduğu yer: İzmir
Mesajlar: 21.314
Blog Yazıları: 2

Ruh Hali
Mutlu

Rep Puanı: 282
Rep Derecesi : gizz87 is a jewel in the roughgizz87 is a jewel in the roughgizz87 is a jewel in the rough
Standart

psikopat
__________________

Kendi savaşınızı açmalısınız, kendi düşüncelerinizin uğruna..
Düşünceleriniz yenilse bile, dürüstlüğünüz zafer çığlıkları atmalıdır bunun için..
gizz87 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 5 Eylül 2008, 01:25   #3
bebe-1-
Ala Geyik
 
bebe-1- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 21 Haziran 2008
Bulunduğu yer: çanakkale.....
Mesajlar: 3.548
Blog Yazıları: 2

Ruh Hali
Cool

Rep Puanı: 1
Rep Derecesi : bebe-1- is an unknown quantity at this point
Standart

ay bncede
__________________
Koş saraylarima bulabilirsen beni
Konuş ve dertleş eskisi gibi
Bul seni getir bana hediyem ol
Aklımın odaları senle doldu taştı
bebe-1- isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 5 Eylül 2008, 04:21   #4
bycarlos
Geyik
 
bycarlos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 29 Ağustos 2008
Bulunduğu yer: 18
Mesajlar: 483
Rep Puanı: 0
Rep Derecesi : bycarlos is an unknown quantity at this point
bycarlos - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

ara sıra banada geliyo la o delilik duvara yumruk at geçiyo.
bycarlos isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 5 Eylül 2008, 13:20   #5
galeyan
Junior Member
 
galeyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 1 Eylül 2008
Bulunduğu yer: denizli
Mesajlar: 78
Rep Puanı: 0
Rep Derecesi : galeyan is an unknown quantity at this point
Standart

bnde de oluyo bazen ben kapıları çarpıyorum ve de avazım çıktıgı kadar bagırıyorum baya faydası oluyo
__________________
GuLLeR YaRe SewG! KaNiTi BeN!m eL!mDe PaPatYa...
galeyan isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 18 Eylül 2008, 01:50   #6
REİSS
LayLayLom ve TKG Mod'u
" C¤ Türkiye C¤ "
 
REİSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 17 Eylül 2008
Bulunduğu yer: BYZANTİON
Mesajlar: 8.785
Blog Yazıları: 12
Rep Puanı: 149
Rep Derecesi : REİSS will become famous soon enoughREİSS will become famous soon enough
REİSS - MSN üzeri Mesaj gönder REİSS isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

usta bu itirafını görünce şaşırdım niye mi olum sen zaten bütün hırsını çıkarıyon bizden ama durduk yere elini niye parçaladığınıanladım şimdi alemsin yaa
__________________
REİSS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 18 Eylül 2008, 10:18   #7
Jamjit
"Administrator"
Seek The Red
 
Jamjit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Ağustos 2007
Bulunduğu yer: Bu dünya benim memleket
Mesajlar: 19.891
Blog Yazıları: 2

Ruh Hali
tuhaf10

Rep Puanı: 515
Rep Derecesi : Jamjit is a glorious beacon of lightJamjit is a glorious beacon of lightJamjit is a glorious beacon of lightJamjit is a glorious beacon of lightJamjit is a glorious beacon of lightJamjit is a glorious beacon of light
Jamjit - MSN üzeri Mesaj gönder Jamjit isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

dağcılık yap

zirveye çıktığında ana avrat bağır

kimse bişey demiyor çok güzel
Jamjit isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 18 Eylül 2008, 12:35   #8
betüşş
Gold Member
 
betüşş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 8 Haziran 2008
Bulunduğu yer: canımın istedigi her yerde:p
Mesajlar: 3.493

Ruh Hali
Hasta

Rep Puanı: 0
Rep Derecesi : betüşş is an unknown quantity at this point
Standart

valla bnde gitssem ii olacak sinirden bi kez elimi ksetim bnya öle doluyoki insan ya ölecek ya öldürecek oluyo bazen
betüşş isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 18 Eylül 2008, 20:56   #9
derdo
"Dertli Geyik"
 
derdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 24 Kasım 2007
Bulunduğu yer: dertten....
Mesajlar: 16.558
Blog Yazıları: 1

Ruh Hali
Bilinmezlerde

Rep Puanı: 262
Rep Derecesi : derdo is a jewel in the roughderdo is a jewel in the roughderdo is a jewel in the rough
Standart

eger mesgul olabilecek bişiler bulusan kendine sana iyi gelir..
__________________
ULAN HAYAT BİLMİYORUM BU BENDEN ALDIKLARINI NERENE SOKUYORSUN....
derdo isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 19 Eylül 2008, 21:00   #10
Master_Of_Horse
Ala Geyik
 
Master_Of_Horse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 5 Ağustos 2007
Bulunduğu yer: TORINO
Mesajlar: 6.433

Ruh Hali
Mutlu

Rep Puanı: 4
Rep Derecesi : Master_Of_Horse is an unknown quantity at this point
Standart

Alıntı:
Jamjit Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
dağcılık yap

zirveye çıktığında ana avrat bağır

kimse bişey demiyor çok güzel
çok denemişe benziosun
__________________
If I compiled
All my crimes and my lies,
Into amnesty,
Would you come back to me
Master_Of_Horse isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla
Etiketler: ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


   
Açıklama

içimdeki hırs

Copyright © 2007-2009 içimdeki hırs konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar içimdeki hırs ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about içimdeki hırs. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 07:07.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka tekne