GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Genel > Haftanın Konuğu

Haftanın Konuğu Kadın programlarını geçtik valla :P

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
 
Seçenekler Stil
Alt 19 Şubat 2011, 23:47   #11
AlttanTire
Mus Geyiği
 
AlttanTire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Temmuz 2010
Bulunduğu yer: ~Narnia~
Mesajlar: 5.107
Blog Yazıları: 18
Rep Puanı: 108
Rep Derecesi : AlttanTire will become famous soon enoughAlttanTire will become famous soon enough
Standart

daha önünde 1 haftan var
AlttanTire isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 20 Şubat 2011, 00:18   #12
REİSS
LayLayLom ve TKG Mod'u
" C¤ Türkiye C¤ "
 
REİSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 17 Eylül 2008
Bulunduğu yer: BYZANTİON
Mesajlar: 8.785
Blog Yazıları: 12
Rep Puanı: 149
Rep Derecesi : REİSS will become famous soon enoughREİSS will become famous soon enough
REİSS - MSN üzeri Mesaj gönder REİSS isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

Ramazan Allah kolaylık versin etme bulma dünyası
__________________
REİSS isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 23 Şubat 2011, 01:37   #13
derdo
"Dertli Geyik"
 
derdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 24 Kasım 2007
Bulunduğu yer: dertten....
Mesajlar: 16.558
Blog Yazıları: 1
Rep Puanı: 262
Rep Derecesi : derdo is a jewel in the roughderdo is a jewel in the roughderdo is a jewel in the rough
Standart

hadi kurtal kolay gelsin....
__________________
ULAN HAYAT BİLMİYORUM BU BENDEN ALDIKLARINI NERENE SOKUYORSUN....
derdo isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 23 Şubat 2011, 09:12   #14
AlttanTire
Mus Geyiği
 
AlttanTire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Temmuz 2010
Bulunduğu yer: ~Narnia~
Mesajlar: 5.107
Blog Yazıları: 18
Rep Puanı: 108
Rep Derecesi : AlttanTire will become famous soon enoughAlttanTire will become famous soon enough
Standart

Cuma günü sayılmayacağı için, son 3 günün kurtal, acele et bak bugünün işini yarına bıraktın ne oldu görüyo musun?
AlttanTire isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 23 Şubat 2011, 18:49   #15
ToLgaRaP2007
Geyik Bölümü Mod'u
^^RapStaR**
 
ToLgaRaP2007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 15 Temmuz 2008
Bulunduğu yer: istanbul
Mesajlar: 15.713
Rep Puanı: 500
Rep Derecesi : ToLgaRaP2007 is a glorious beacon of lightToLgaRaP2007 is a glorious beacon of lightToLgaRaP2007 is a glorious beacon of lightToLgaRaP2007 is a glorious beacon of lightToLgaRaP2007 is a glorious beacon of lightToLgaRaP2007 is a glorious beacon of light
Standart

1. 4 Murat neden intihar etmiş?
2. Ordunun dereleri yukarı akarsa n'oolur?
3. Metroseksüel nedir?
4. Karadenizli askerin silahına ne denir?
5. Medyum Memiş kaç kardeştir?
6. Yıldırımdan elektrik akımı üretilebilir mi?
7. Müzikte matematik var mıdır?
8. Tavuklar neden uçamaz?
9. Evrendeki en soğuk yer neresidir?
10. Suya alerjimiz olabilir mi?
11. Kurşun geçirmez cam nasıl yapılır?
12. Tohumlar hangi yöne büyüyeceklerini nasıl bilirler?
13. Sumo güreşçileri neden bu kadar şişmandır?
14. Neden yaşlı adamlar saçlarını kaybederken burun kılları çoğalmaya devam eder?
15. Neden içimize saf oksijen çekersek ölürüz?
16. Sevdiğin 3 tane korku filmi?
17. Sevdiğin 3 tane komedi filmi?
18. Sevdiğin 3 tane aksyon filmi?
19. Sevdiğin 3 tane bilim kurgu filmi?
20. Sevdiğin 3 tane aşk filmi?
21. Sevdiğin 3 tane fantastik filmi?
22. Sevdiğin 3 aktör?
23. Sevdiğin 3 aktrist?
24. Issız bir adaya düşşen yanında olmasını istemediğin 3 şey?
25. Türkiye'de şuan en sevdiğin faal futbolcu?
26. Neden doğum gününe yalnız giren insanlar Teomanın Bügün benim doğum günüm..
şarkısını söylerler?

kolay gele
__________________


Silah korkakta, yönetim akılsızda olursa işler bozulur.
ToLgaRaP2007 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 23 Şubat 2011, 20:09   #16
Webmaster
Administrator
 
Webmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 25 Mart 2007
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 16.579
Blog Yazıları: 101
Rep Puanı: 247
Rep Derecesi : Webmaster has a spectacular aura aboutWebmaster has a spectacular aura aboutWebmaster has a spectacular aura about
Webmaster - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

kolay gelsin
__________________
Otel Programı
Webmaster isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 23 Şubat 2011, 20:25   #17
AlttanTire
Mus Geyiği
 
AlttanTire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Temmuz 2010
Bulunduğu yer: ~Narnia~
Mesajlar: 5.107
Blog Yazıları: 18
Rep Puanı: 108
Rep Derecesi : AlttanTire will become famous soon enoughAlttanTire will become famous soon enough
Standart

Bugünü sayma 2 günün var acele etsen...
AlttanTire isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 24 Şubat 2011, 05:04   #18
KuRTaL
Dizi, Haber, Spor Mod'u
ultrAslan
 
KuRTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ocak 2009
Bulunduğu yer: Diyarbakır/Osmaniye
Mesajlar: 10.290
Rep Puanı: 463
Rep Derecesi : KuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of light
KuRTaL - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart


0-Saat kaç ?
02.45...
1-Adın ?
Ramazan...
2-Yaşın ?
20. Siz 21 de diyebilirsiniz...
3-Okul & İş (kısaca bahset)
Osmaniye Korkut Ata Üniversite'sinde Harita Ve Kadastro 1. sınıf okuyorum...
4-Hangi takımı tutuyorsun?
Fanatik Galatasaray'lıyım...
5-Ne tür müzikten hoşlanırsın kimleri dinlersin?
Arabesk, damar gibi müzik türleri hariç kulağıma hoş gelen her tür müziği dinlerim. Genelde rock, pop ve rap dinlerim...
6-En sevdiğin yazar ve kitap?
En sevdiğim yazar tarihe damga vuran yazarlarımız var. Şimdilerde ortalıkta yazar yok... Kitap fazla okuyamıyorum. Bi Alacakaranlık serisi hoşuma gitti...
7-En beğendiğin film ?
Şu yaşıma kadar baya bi fazla film izlemişimdir. Aralarında birini seçecek olursak şu geçen yaz vizyona giren Cehennem Melekleri dehşet bi film ya...
8-Sevgilin varmı ya da evlimisin?
Yok kardaş ne sevgilisi. Yaşımız kaç, başımız kaç...
9-Giyim tarzın?
Genellikle spor giyinirim...
10-Takıldığın ortamlar?
Sinema desen kırk yılda bir, arkadaşlarla cafe desen 2-3 günde bir...
11-Sevdiğin biri için neleri göze alabirsin?
Onun beni gerçekten sevdiğini biliyorsam herşeyi...
12-Kolay bağışlayabilir misin.. ( kin tutar mısın ) ?
Kin tutarım...
13-Yaptığın en büyük çılgınlık?
Hatırlamıyorum valla. Var mıdır o bile belli değil...
14-İlk aşkın?
Nurgül diye biri vardı küçükken o heralde...
15-Sigara & alkol kullanıyormusun?
İkisi de yok Allah'a şükür...
16- Hayallerinde neler var ?
Hayallerimde kimsenin hayallerinde olmayan şeyler var...
17-Hayatın boyunca yaşadığın en büyük pişmanlığın nedir ?
Ders çalışmamak heralde...
18-Siyah ve beyaz çok zıt renkler olduğu halde neden hep birbirleri ile bir uyum içindedirler ?
Çünkü renksizdirler...
19-Şiir okumayı severmisin ? En beğendiğin şiiri bizlerle de paylaşırmısın ?
Severdim ama sevgilimiz olduğu zaman. Burda kafam çok bozuk. Bi Sago söyleyeyim isterseniz
20-Seni en çok mutlu edecek şey nedir ?
Hayatımın düzene girmesi...
21-Aşağıdaki kelimeler sana ne ifade ediyor ( tek kelime ile )
---Aşk= Yaşayabilene güzel...
---Para= Kazanmasını bilene güzel...
---Bayrak= Hakedene güzel...
---Silah= Korkaklara güzel...
---Dost= Dostuna güzel...
---Futbol= Oynamasını bilene güzel...
---geyikmerkezi.com= Takılmasını bilene güzel...

22-Hayatta asla yapmam dediğin şey ?
Kul hakkı yemem, Zina yapmam, İçki içmem...
23-En sevdiğin dizi?
Kurtlar Vadisi Pusu...
24-En sevmediğin dizi, diziler?
Kanal D dizileri ve eski romanların, kitapların ekrana getirildiği diziler...
25-En sevdiğin oyuncular?
Oyuncu sevmiyorum ya...
26-En sevmediğin oyuncular?
Saysam sayfa yetmez. En basitinden Nurgül Yeşilçay yada Beren Saat gibi...
27-Bana özel 3 Şey söle güzel olsun...
Hayat
Dost
Kız Arkadaş

28-Annenden dayak yedinmi hiç ?
Çoook hemde ne dayaklar...
29-En sevdiğin ders ?
Harita Çizimi...
30-En sevdiğin öğretmenin ?
Atıf Eynallı
31-En sevdiğin kız arkadaşın neden?
Nurgül ve Serap... Kendime sevgilimden bile yakın hissediyorum...
32-En sevdiğin erkek arkadaşın neden?
Ömer, Mert ve Ali... Muhteşem dörtlü... Olaya baksana biri Diyarbakırlı, biri Gaziantepli, biri Kahramanmaraşlı, biri Osmaniyeli... Daha ne olsun
33-Senin için özel 3 üye kimler neden?
Dostum dediğim Tolga... (Harbi dost)
Jamjit yani Cem...
Reiss yani Fevzi...

34- Geyikmerkezi.com'da en çok kimi beğeniyorsun?
Valla Geyik Merkezi'ne takılan herkesi heralde...
35- Geyikmerkezi.com'da en çok kime / neye kızıyorsun?
Kime olacak tabi ki (_)'ye. Kimliğini gizleyerek dikkat çekmeye çalışan 151 IQ'lu yakışıklı arkadaşımız... Onunla çoğu kez ciddi ciddi konuşmama rağmen (Ne diye konuştuysam artık) hala kendi bildiğini okuyup hareket eden yaşı 8 ila 11 arasında arkadaşımız...
36- Forumda en iyi anlaştığın isim ya da isimler ?
Dostum Tolga mı desem, Cem mi desem Fevzi mi desem yoksa hemen hemen hepsi mi desem? (Buna ancak Kadir İnanır )
37- Forumda anlaşamadığın isim ya da isimler?
Saydırma şimdi isimleri bana
38- Forumda seni üzen olay ?
Yok gibi... Üzülmek için takılmıyorum ki...
39- Forumda seni en çok sevindiren olay ?
Bi 6 Haziran Vakası vardı, Dejavu falan dedik 6 Ocak Vakası'na dönüştü... İşte o olay...
40-Hayatta seni korkutan tek şey ?
Yukarıda ki...
41-Seni ağlatan film oldu mu ? Olduysa hangisi ?
Beyaz Melek...
42-Seni ağlatan şarkı var mı ? Varsa hangisi ?
Murat Başaran-Gülümse Anne...
43-Gitmek istediğin ülkeler?
İspanya, ABD, İngiltere...
44-Enteresan ne demek açıkla bakalım...
İlginç, değişik... Vayy beee demek
45-Sence evlenme yaşı kaç olmalı ?
Varsa sabit bi maaşınız 20'den başlayın Ama 25-26 en uygunu gibi...
46-Türkiyede en sevdiğin il?
Memleket önce gelir ama Gaziantep'e hayranım...
47-Bana sevmeyi anlat...
Sevmek aşık olmaktır. Ana aşık olmak sevmek değildir. Seni Seviyorum demek harbiden çok kolay. Ama sana aşığım demek çok zor çok...
48-Net mi Tv mi neden?
TV sadece Kurtlar Vadisi için var. Net vazgeçilmezlerimizden biri oldu artık...
49-Böcüklerden korkarmısın ?
Hayır...
50-Yemek yapmak marifet mi neden ?
Yapıyorum. Öğrenmek istediğin zaman fazla bi maharete gerek olmadığını anlarsın...
51-Hayattaki eş adayın ?
Ağırbaşlı, masum, saf, akıllı biri olsun. 100 bilemedin 150 Milyar borcum olsun
52-Aldatılanmı suçlu aldatanmı neden?
Aldatan suçlu. Ne şerefsizlik yapıyon lan...
53-Susmak mıdır konuşmak mı ?
Susmak...
54-Hayat gerçekten zormu neden ?
Hemde nasıl. Hel birde ileride sap gibi ortada kalırsan o zaman kazığı yağlamaya başlarlar...
55-Senin hayatında zor dediğin şeyler nelerdir ?
Bilmediğim bir işi yapmaya çalışmak...
56-Bugünün yarından çıkarı nedir?
Bugün bitti. Yarına çıkarmıyız bilemeyiz ki...
57-Gün gelir devran döner sözü sana neyi ifade eder ?
Gün gelir, devran döner... Ama herşey yine aynı diyor...
58-Aşka inanmamak sence mantıklımı neden ?
Aşka inanın. Ama kalpten...
59-Gidenlerin arkasından ağlamak doğrumu ?
Hayır...
60-Maço erkekmi light erkekmi ?
İkisi de birbirinden saçma...
61-Sevgilin giysine karışırsa nasıl karşılarsın ?
Kızlar erkeklerinkine genelde karışmaz. Bende karışmam. Sadece susarım, karşımdaki tavrımı anlar, ona göre hareket eder...
62-Karşılıksız aşkımı tercih edersin imkansızımı ?
Karşılıksız aşkı. Çok güzel oluyor valla. Seni sevmediğini biliyorsun ve onu düşünüyorsun. Valla çok güzel...
63-Şu kıymet bilmeyip süründürünleri, insanı canından bezdirenleri ne yapmalı ?
Dövmeli...
64-Para neden dert getirir ?
Kullanmasını bilmediğin için...
65-Askere gitsen nerde yapmak isterdin ?
Gaziantep fena olmaz...
66-Sevgilinmi Dostunmu ?
Dost. Sevgili çeker gider ama dost kalır...
67-En sevdiğin çizgi film ?
Tom Ve Jerry...
68-Kdv gereklimi sence ?
Ekonomistlere sormalı...
69-Önemli olan zirveye çıkmakmı kalmakmı ?
Orada kalmak...
70-Nasıl bir evlenme teklifi almak isterdin ?
Ben ederim. Büyük ihtimalle de evlilik teklifi yaparken herşeyi berbat ederdim...
71-Sabırlımısın sabırsızmı ?
Sabırsız...
72-Alınganmısın ?
Evet, galiba, öyle söylüyorlar...
73-Neden tv de dizi izlerken çekirdek yeriz bu bir ihtiyaçmı nedir ?
Dudak tiryakisiyiz...
74-En çok hoşuna giden söz nedir ?
Selamun Aleyküm...
75-Hangi gazeteyi okursun ?
Haberturk...
76-İlkler neden unutulmaz ?
İlk oldukları için...
77-Düğünlerde oynarmısın ?
Kendi abimin düğününde bile oynamadım...
78-Hiç nickini değiştirmeyi düşündünmü ?
Hayır...
79-Nickini değştirsen yenisi ne olurdu ?
Belki değiştirsem ''Deli'' yapardım heralde...
80-Çok sevdiğin arkadaşın sana havalı derse nasıl karşılarsın ?
Hadi len ordan, sen kendine bak, artist...
81-Fatih Ürek mi Ajdar mı ?
Bülent Ersoy...
82-Büyüye inanır mısın ?
Hayır...
83-Hiç fal baktırdın mı ? Ne çıktı ?
Hiç baktırmadım...
84-Nasılsın ? Şu soruları görünce surat ifadeni anlatan bi smiley koysana
Zorla cevaplıyormuşum gibi bi halim var. İfadesi var mı bi bakayım varmış...
85-Osmanlı imparatorluğunda köklü yenilikler yapan kimdir ?
Kanuni Sultan Abi...
86-En sevdiğin hayvan ?
Kedi...
87-Bi kaşık suda boğmak istediğin biri varmı kim ? neden ?
(_) Dikkat çekmeye çalışan insanlardan nefret ederim...
88-Medeniyet nedir ?
Türklerde olmayan şeydir...
89-En sevdiğin bayan ismi ?
Elif...
90-En sevdiğin erkek ismi ?
Muhammed...
91-Gitmekmi zor kalmakmı ?
Gitmek...
92-Sence aşkta gurur olmalımı ?
Hayır...
93-En çok izlediğin kanal ?
NTV Spor...
94-ismail yk Allah belanı versin şarkısı hakkında ne düşünüyosun ?
[BU SORU GÜNCEL OLMADIĞI İÇİN KALDIRILMIŞTIR (= ]
Süper şarkı. Dinledikçe dinleyesim geliyor...
95-Aldatılsan affedermiydin yoksa bir kalemde silermiydin ?
Bir kalemde silerdim, silerim...
96-Olaylar karşısında isyancımısın yoksa kader deyip boyunmu eğersin ?
İsyankarımdır. Kolay kolay hiçbirşeyi kabullenmem...
97-Yağmuru severmisin ?
Yavaş yağan yağmuru değil. Gök gürültüsüyle bardaktan boşalırcasına yağan yağmura hayranım...
98-Dans etmeyi severmisin ?
Hayır galiba...
99-Esmermi kumralmı
Esmer...
100-İyi yönlerini anlatsana ?
Tek yönüm var; Birine hayır demesini bilmiyorum. Düşün artık ne kadar iyiyim...
101-En sevdiğin özelliğin nedir ?
Verilen işi eksiksiz ve çabuk yerine getirmek...
102-Hiç uçağa bindinmi ?
Hayır...
103-Yükseklikten korkarmısın ?
Arada tipim kayıyor ama genelde hayır...
104-Hiç ata bindinmi ?
Hayır...
105-Bu sorular içinde çok güldüğün oldumu olduysa hangi soru?
Valla öyle bi durumdayım ki gülmeye bile zorlanıyorum. O kadar ki halsizim... 88 biraz hoşuma gitti
106-Başbakan olsan ilk yapacağın yenilik ne olurdu ?
İstifa etmek...
107-Araba kullanmayı biliyomusun ?
Hayır...
108-Bi abin olsa ve kız kaçırsa ne yaparsın ?
Aldığın yere bırak...
109-Çocukları severmisin ?
Evet...
110-Kaç çocuğun olsun isterdin ?
2-3 en uygunu...
111-Kendinden 2-3 yaş küçük biriyle evlenirmiydin ?
Eğer ben ona, o bana aşık ise mecburen
112-Gözünün önünde bir kaza olsa ne yaparsın ?
Koşar 112'yi arardım. Ama katiyen yardım etmeye çalışmazdım... Bu işin ustaları varken tecrübesizlere söz mü düşer?
113-Hangi içeceği seversin ?
Meyva Suyu...
114-Sence en büyük acı nedir ?
Çok sevdiğin birinin vefat etmesi...
115-Ne zaman yalnız kaldığını hissedersin ?
Ben hep yalnızım...
116-Hiç yaşadığın şehri terk etmek istedinmi?
Çook...
117-Hiç zor durumlarda yalan söledinmi ?
Çook...
118-Hiç ailenin gözünde küçüldüğünü hissettinmi ?
Çook...
119-Hiç birinin yüzünden hayatından nefret ettinmi ?
Niye öyle bişi yapayım ki... O kim ki?
120-Sence güzel bir aşkın sırrı varmı varsa nedir ?
Kalpten olsun yeter...
121-Bu sorulardan sonra benim hakkımdaki görüşün değiştimi ? Ya da ne durumda ?
Bu soruları eskiden bizimkiler sorardı. Onlara değişirdi ama sana hala aynı (_)...
122-Başka soru sormamı istermisin? Yoksa bu kadarı kâfi mi ?
La bana 1000 soru sorsan ne yazar. Sadece şu anda şu soruları mecburiyetten cevaplıyprum. Şimdi cevapladım, cevapladım. Bi daha zor cevaplarım...
123-Konuştuğun diller?
Kürtçe biliyorum, az biraz da İngilizce. Ama çok az ha...
124-Nerelisin?
Diyarbakırlı. Kulp ilçesine bağlı Bağcılar Köyü'ne kayıtlıyım...
125-Sabah ilk iş ne yaparsın?
Mecburen saçlarımı yıkarım...
126-Hangi konuda zayıfsın?
Ders çalışmada...
127-Hangi konuda güçlüsün?
Verilen görevi eksiksiz yerine getirmede...
128-Tercih ettigin spor?
Futbol ve Basketbol. Formula 1'i unutmamak lazım
129-Bankadaki tüm paranı hiç acımadan harcayacagin dükkan?
Yok öyle biri...
130-En sevdiğin dondurma?
Kışın bu soru sorulur mu? Dondurmaları nerden hatırlayayım şimdi ben...
131-Utangaç mısın yoksa fazla açık sözlü mü?
Hem utangaçım hemde açık sözlü...
132-Takma adın?
Deli diyenler çoğunlukta...
133-Şimdi saat kaç ?
04.15...
134-Çıkmış olan bir tartışmanın içine müdahele etme gereği duyarmısın?
Konuyla ilgili alakam varsa müdahele ederim...
135-Cesurmusun korkakmı?
Cesur diyeyim de çabuk geçelim...
136-Hangi mevsimi seversin?
İlkbahar...
137-Hafta kurbanı olmak nasıl bir duygu?
Yarın sabah arazide 17 tane poligon noktasını röperliyecez... Çok başım ağrıyor...
138-Özlemini duyduğun biri varmı?
Serap...
139-Sence "sen" nasıl bir insansın?
Kendime Muhteşem...
140-Sabır senin için ne ifade ediyor ?
Düşünmeyi...
141-Son olarak forumdaki arkadaşlara söylemek istediğiniz bir söz veya vermek istediğiniz bir mesajınız var mı ?
Sahana ceza kestim , ben ağlamazken vurur dilim
Benimle AY lı BEN li konuşma dilini keserim
Rap hayatını tek parçamla bitiririm yeminliyim...
Bundan sonraki kariyerinizde esenlikler dilerim, esen (Nerden aklıma geldiyse)...

142-Forumdaki üyelere bi şarkı armağan edermisin ?
Sagopa Kajmer ft Kolera- Merhametine Dön...
143-Şu an �Ahh bi elime geçse� dediğin kişi kimm ?(forumdan)
(_) tabiki de. Ah bi elime geçsede onu bi sevsem...
__________________
63.126 NO'LU ULTRASLAN ÜYE


İSTİKRAR SÜRSÜN, GEYİK MERKEZİ BÜYÜSÜN

Konu KuRTaL tarafından (24 Şubat 2011 Saat 05:16 ) değiştirilmiştir.
KuRTaL isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 24 Şubat 2011, 05:46   #19
KuRTaL
Dizi, Haber, Spor Mod'u
ultrAslan
 
KuRTaL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ocak 2009
Bulunduğu yer: Diyarbakır/Osmaniye
Mesajlar: 10.290
Rep Puanı: 463
Rep Derecesi : KuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of lightKuRTaL is a glorious beacon of light
KuRTaL - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart


1· ilac kullanmadan bas agrisi nasil giderilebilir ne iyi gelir?
Kafayı yastığa vurmak...
2· belden asagi vuran saygi sinirlarini asan yazarlari desifre etmeli miyiz?
Gerek yok. Zaten artık herkes öyle...
3· macerayi sever misiniz?
Hemde nasıl...
4· uyanmanizi saglayacak en guzel koku nedir?
Parfüm kokusu...
5· sizi goren bir vampir hakkinizda ne dusunur sizce?
Bunda kan ne arar...
6· sihirli bir gucunuz olsa sevmediginiz birini neye donusturmek isterdiniz? (4)
Sevilecek birine...
7· evrim teorisine karsi uc saglam arguman verebilir misiniz? (1)
O ne ki...
8· guvenemiyeceginiz hayvan hangisidir? (1)
Köpek...
9· insan beyninin tadi nasildir acaba? (2)
Korku Kapanı filmindekilere söylerim bi ara...
10· gelecekte insan farkli iki tur olarak evrimlesebilir mi? (2)
Bilemeyiz...
11· once kendinize mi guvenirsiniz yoksa tanriya mi? (5)
Önce Allah'a...
12· degere degmez degmeze deger olan sey nedir? (0)
İnsanlar...
13· hayvanlar hakkinda bildiginiz en ilginc seyler nedir? (3)
Hani bazı ilginç yazılar çıkar ya onların hepsinde yazılanlar...
14· en kotu ve acimasiz mafya tehditleri nelerdir? (7)
Parayı getir, yoksa evini başına yıkarız...
15· sonsuzlugun yarisi nedir? (1)
Yarı sonsuzluk...
16· 15 000 yil onceden donup kalmis bir mamut un etini yer misiniz? (1)
Niye yiyeyim ya O kadar mı açım...
17· kafaniza silah dayamis birine soyleyeceginiz en son sey nedir? (13)
Sıkmazsan adam değilsin...
18· belediye baskani olsaniz ilk ne yapardiniz? (2)
Şehire stadyum... Çok gerekli çünkü...
19· cocukken yediginiz en acayip sey neydi? (10)
Bebek maması...
20· leonardo da vinci hakkinda az bilinen ilginc yonleri nelerdir? (3)
Tanıyorum ama hala tanışma fırsatım olmadı...
21· satanist mahallesinde neler satilmaz? (1)
Kur-an'ı Kerim...
22· bir zombi oldurursem katil olur muyum? (1)
Yoo. Ellerine sağlık...
23· biri bana intihar etmemem icin dini olmayan bir tavsiyede bulunabilir mi? (9)
Evet... Gayet normal olur...
24· su an elinizde bir sapan olsa ne yapardiniz? (0)
Kafama sıkardım...
25· yercekimi kanun mudur yoksa teori mi? (0)
Teori diyenler çoğunlukta...
26· kotu koktugu halde sevdiginiz bir sey var mi? (1)
Kötü kokan hiçbirşeyi yiyemem. Yiyeceğim şeyin güzel olduğunu bilsem dahi...
27· siz hic ucucbocegi oldurdunuz mu? (0)
Hayır, sadece kanatlarından kopardım...
28· muzik sonsuz mudur yoksa yapilabilecek butun iyi parcalar yapilmis midir? (2)
Sonsuz gibi geliyor bana...
29· yolculuga cikarken yaniniza yolluk alirmisiniz? (4)
Hayır, öyle bi huyum yok...
30· kurnaz kadinlar erkekler tarafindan aldatildiklarini hangi yontemlerle anlarlar? (2)
Blöf yaparak...
31· musluman mahallesinde neler satilmaz? (3)
İncil...
32· insanliga zararli buluslar icatlar nelerdir? (4)
Facebook, Twitter diyorlar...
33· yolda bir kirpi gorseniz ne yaparsiniz? (5)
Geçen gün okulun bahçesinde vardı. Öyle yanından geçtim. Kızlar fotoğraf çektiriyordu ya...
34· ayni cinsiyetten insanlarin evlenmesi hakkinda ne dusunuyorsunuz? (2)
İğrençlik...
35· paranoyak nedir davranis ozellikleri nelerdir? (1)
Şu anda bu soruyu cevaplayacak kapasitem yok...
36· sinavda cektiginiz en ilginc kopyayi nasil cektiniz? (7)
Kravatımın içine kağıtları doldurarak...
37· hangi mekanda nasil bir slogan atarsaniz olumunuz garanti olur? (3)
Osmaniye'de terör örgütü lehine atsam ölürüm heralde...
38· mikroton nedir? (1)
Başım ağrıyor diyorum ya. Google'yi açacak halim bile yok
39· mozart zamaninda toplumda muzigin rolu neydi? (0)
Mozart zamanında= -Mozart müzik yapmış; o çaldığını k.çımla çalsam daha güzel ses çıkar...
40· mafya sizi oldureceginizi soyluyor nasil oldurulmek istersiniz? (6)
Direk sık kafama abi...
41· kizlarin gucu yetse erkekleri doverler mi? (2)
Dövüyorlar ya zaten...
42· beyin gucunuzle bir seyleri hareket ettirmeyi denediniz mi? (4)
Hayır...
43· sehirlerarasi otobuste lahmacun yiyen kisiye ne denir? (8)
Afiyet olsun...
44· ozgurluk ne zaman ozgur olacak? (1)
Özgür olduğumuz zaman...
45· din felsefe midir? (0)
Felsefe din değildir...
46· anne baba olmanin en iyi yani nedir? (0)
Sorumluluk sahibi olmak...
47· bir filiniz olsa adini ne koyarsiniz? (12)
Filo...
48· insanlari hangi ozellikleriyle yargilamak yanlis olur? (1)
Dış görünüşleriyle (En çok yaptığım şey)...
49· bati kulturune ornekler nelerdir ve bunlardan hangilerini yapiyoruz? (5)
Batıdan gördüğümüz her şeyi yapıyoruz valla...
50· dinlenen muzik turu bir insanin kultur duzeyini yansitir mi? (2)
Olabilir...
51· inandiginiz ama ispatlayamayacaginiz seyler nelerdir? (2)
Üç Harfliler olabilir...
52· muren baligi nedir? (3)
Bilmiyorum...
53· bazi zamanlarda yenen domates salatalik peynir ekmekten daha guzel yemek var
midir? (0)
Hayır. Muhteşem dörtlünün üzerine bal, pekmez gelse aynı lezzeti veremez...
54· bir muzik aleti calabilmek ne gibi degerler kazandirir? (0)
Yetenekli olursun en azından...
55· tanimadiginiz biri size gulumserse karsilik verir misiniz? (2)
Ne gülüyon lan derim...
56· kimse her zaman iyi olamaz ama gercekten iyi olmak istiyor muyuz? (3)
Valla istiyorum...
57· su anda kapinizi kimin calmasini istersiniz? (0)
Serap'ın...
58· hakli olmayi mi tercih edersiniz yoksa huzur icinde olmayi mi? (1)
Huzur içinde olmayı. Bazen haklı olmaktan nefret bile ediyorum...
59· basarisiz oldugunuz konular nelerdir? (0)
Ders çalışmak genel olarak...
60· asla yapilmamasi gereken okuzce sakalar neler olabilir? (13)
Arkadan gelip enseye vurmak...
61· hicbir seyin anlami nedir? (1)
Hiçbirşey...
62· hic hasta numarasi yaptiginiz oldu mu? (0)
Bazen oldu, geçen ay bile oldu
63· palyacolar komik midir? (1)
Çocuklara komik, yetişkinlere değil...
64· sinirlendiginizde gulebilir misiniz? (0)
Evet. Bazen oluyor...
65· dunyadaki en son insan olsaniz ne yapardiniz? (1)
Beni de al Allah'ım
66· kotu seyler sadece kotu insanlara mi olur? (1)
Tam tersi, kötü şeyler genelde iyi insanlara olur...
67· hicbir zaman inanmayacaginiz sey nedir? (0)
Büyü, sihir gibi şeyler...
68· su an ne dinliyorsunuz? (193)
Müzik dinlemiyorum...
·69 guven her seyin anahtari midir? (0)
Evet. Güven olmadan hiçbirşeyi gönül rahatlığıyla yapamazsınız...
70· tum sorularin cevaplari kitaplarda ve nette var peki incefikir in amaci ne? (13)
Başım ağrıyor...
71· siz oldukten sonra arkanizdan soylenecek en guzel sey ne olmali? (0)
Allah Rahmet Eylesin... Mekanı Cennet Olsun...
72· gorundugunuz kadar tehlikeli misiniz? (0)
Hayır. O kadar da korkutucu değilim...
73· bazi hayvanlarin neden boynuzlari vardir? (1)
Öyle yaratılmışlardır...
74· simdiye kadar birinin uzerine ici su dolu bir balon attiniz mi? (4)
Hayır...



Kalan sorulara zamanım yeterse inşallah cevap veririm...
__________________
63.126 NO'LU ULTRASLAN ÜYE


İSTİKRAR SÜRSÜN, GEYİK MERKEZİ BÜYÜSÜN

Konu KuRTaL tarafından (24 Şubat 2011 Saat 05:48 ) değiştirilmiştir.
KuRTaL isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Alt 24 Şubat 2011, 09:33   #20
Suicide
"Administrator"
"Kill Them All"
 
Suicide - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 10 Eylül 2007
Bulunduğu yer: Geçilmez şehir
Mesajlar: 12.191
Rep Puanı: 619
Rep Derecesi : Suicide is a name known to allSuicide is a name known to allSuicide is a name known to allSuicide is a name known to allSuicide is a name known to allSuicide is a name known to all
Standart

18-Siyah ve beyaz çok zıt renkler olduğu halde neden hep birbirleri ile bir uyum içindedirler ?
Çünkü renksizdirler...


Yanlış. Zirâ renkler güneş ışınlarının objeye çarptıktan sonra pigmentlerin 7 gökkuşağı renginden hangisini absorbe ettiği ve hangisini yansıttığıyla alakalı olarak belirlenir. Beyaz tüm renkleri yansıtır ve renk değildir bi bakıma renksizdir. Fakat siyah için renk değildir kavramı geçerli iken renksizdir kavramı geçersizdir. Zirâ herhangi bir siyah obje tüm renkleri bünyesinde bulundurur. Üzerine çarpan bütün ışımaları pigmentlerinde absorbe ederek yansımasını engeller dolaylı olarak siyah ortaya çıkar.

Özetlemek gerekirse siyah bütün renkleri bünyesinde bulundurur.
__________________
Suicide isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Konu Kapatılmıştır
Etiketler: , ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


   
Açıklama

Haftanın Konuğu 2: Kurtal

Copyright © 2007-2009 Haftanın Konuğu 2: Kurtal konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Haftanın Konuğu 2: Kurtal ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Haftanın Konuğu 2: Kurtal. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 02:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka tekne