GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Genel > Haberler

Haberler Siyaset, bilişim, ekonomi... Gündem burada atıyor

Yeni Konu aç  Cevapla
 
Seçenekler Stil
Alt 1 Şubat 2010, 05:17   #1
gizz87
Administrator
 
gizz87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 13 Ekim 2007
Bulunduğu yer: İzmir
Mesajlar: 21.314
Blog Yazıları: 2
Rep Puanı: 282
Rep Derecesi : gizz87 is a jewel in the roughgizz87 is a jewel in the roughgizz87 is a jewel in the rough
Standart Turkcell Eleman Alımı 2010

Turkcell Eleman Alımı 2010

Turkcell Eleman Alımı 2010

22 Ocak 2010 Yorum Yok İletişim devi Turkcell çağrı merkezinde çalıştırılmak üzere eleman alınacağını açıkladı. İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş, çağrı merkezinde çalıştırılmak üzere kalifiye elemana ihtiyaç duyulduğunu, bu ihtiyacın karşılanması yönünde üniversitelerin meslek yüksek okullarında açılacak bölümlerin önem kazanabileceğini söyledi.

Turkcell Global Bilgi’nin Türkiye’de İstanbul, İzmir, Erzurum, Diyarbakır ve Ankara olmak üzere 8, yurt dışında ise Ukrayna’da 2 olmak üzere toplam 10 lokasyonda 5 bin masa kapasitesiyle hizmet verdiğini ifade eden Kocabaş, oldukça genç bir çalışan profiline sahip olan Turkcell Global Bilgi Erzurum ve Diyarbakır lokasyonlarının sadece Turkcell müşterilerine hizmet verdiğini kaydetti.

Kocabaş, 2006 yılında Erzurum’da açtıkları çağrı merkezinde toplam 850 kişinin çalıştığını anlatarak, şöyle devam etti: “Bu merkezde çalışanlarımızın yüzde 40’ı kadın, yüzde 60’ı ise erkek.

Yaş ortalaması 24 olan çalışanlarımızın yüzde 14’ü lisans, yüzde 17’si ön lisans, yüzde 69’u da lise mezunu. Erzurum’da sağlanan başarı ve artan iş hacminin ardından, 12,3 milyon dolar yatırımla 2008 yılında açtığımız Diyarbakır Çağrı Merkezinde ise 600 kişi çalışıyor. Buradaki çalışanlarımızın yüzde 61’i kadın, yüzde 39’u erkek. Burada da 26 yaş ortalaması bulunan çalışanlarımızın yüzde 17’si lisans, yüzde 35’i ön lisans, yüzde 48’i de lise mezunu.” Turkcell Global Bilgi’nin, çağrı merkezi sektöründe yüzde 45 pazar payıyla Türkiye’nin lider etkileşim merkezi olduğuna dikkati çeken Kocabaş, “Bugün 7 bin kişiye istihdam ve Türkiye’de 40 milyon, Ukrayna’da 10 milyondan fazla kişiye katma değerli hizmet sağlayan Turkcell Global Bilgi, önemli bir işveren konumundadır” dedi.

Çağrı merkezi sektörünün hem dünyada hem de Türkiye’de oldukça hızlı gelişen bir sektör olduğunu vurgulayan Kocabaş, “Bu gelişimle beraber Turkcell Global Bilgi olarak önümüzdeki dönemde de var olduğumuz lokasyonlarda büyümeyi öngörüyoruz” diye konuştu.
__________________

Kendi savaşınızı açmalısınız, kendi düşüncelerinizin uğruna..
Düşünceleriniz yenilse bile, dürüstlüğünüz zafer çığlıkları atmalıdır bunun için..
gizz87 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla
Etiketler: , , ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


   
Açıklama

Turkcell Eleman Alımı 2010

Copyright © 2007-2009 Turkcell Eleman Alımı 2010 konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Turkcell Eleman Alımı 2010 ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Turkcell Eleman Alımı 2010. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 09:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka tekne