GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Geyik & Mizah > Geyik Yazılar

Geyik Yazılar Komik dialoglar, hikayeler, seriler... Kısacası geyiğin boynuzunu kopartanların yeri :))

Yeni Konu aç  Cevapla
Seçenekler Stil
Okunmamış 22 Haziran 2011, 11:27   #1
Mahee
Ala Geyik
 
Mahee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2010
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 1.157
Blog Yazıları: 1
Rep Puanı: 49
Rep Derecesi : Mahee is on a distinguished road
Mahee - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart En Güzel Espriler (100) adet

En Güzel Espriler (100) adet

En Güzel Espriler (100) adet
‎1-Allaha çok şükür ki ,Emo,Apaçi,Duygusal Ergen vb. tür şeyler olmadım.

2-Hayatta Tek İmrendiğim Kişi MEB'in Kitap Taşımak İçin Verdiği Poşeti Eve Sağlam Götürebilen Öğrencidir.

3-"Aç değilim anneeaa" dedikten 10-15 dakika sonra acıkıyorum. Sanırım annemin özel güçleri var.
...
4-Beni taşıyacak erkek istiyorum diyen kadına , Nakliyatçı talip oldu.

5-Çinliler çocklara isim koyacaklarnda yere tncere tava yere atıyorlarmş çıkardğı sese göre isim veriyorlarmş çink çank çonk

6-Bir yerde duyduğu şarkının ismini bilemeyip, sözlerini Google'a yazıp şarkıyı bulmaya çalışanlar var. Biliyorum.

7-Yanlışlıkla birini tekme tokat dövsem "kusura bakma ya, dalmışım" diyerek özür dilerim.

8-Fifa 2011 Cd'si Alıp sandığa gittim, tam atarken adam " napıyorsun ?" dedi, "Oyunu at dediler,Atıyorum?" dedim.Adamdan ses yok.

9-Ne alayına giderim ne de kralına evden okula okulda eve

10-Sevgilisini telefonuna Google diye kaydetmiş,neymiş aradığı her şey onda varmış. Sorunlu musun oğlum sen?

11-Karısını öldürüp yeni yaptırdığı evin temeline gömen adamdan şok itiraf : "Evi benim üzerime yap dedi"

12-Şu internete harcadığımız enerjiyi başka bir şeye harcasaydık, yine bişey olmazdı. O yüzden devam.

13-Şimdi Bu Satıra geldiniz Bakın sizin için Güzel espiriler buluyorum Paylaşınız lütfen satırları okumaya devam

14-Hürrem'in Şehzade doğurma isteği kadar bende de ders çalışma isteği olsaydı yeminle profesör olurdum.

15-Selam ben ; Bir yerde duyupta beğendiğiniz,ama arayıpta bulamadığınız şarkıyım

16-Arka Sokaklardaki ekibi Kızım Nerede? dizisine göndersinler 2 dakikada bulurlar kızı.

17-Danette'nin üstündeki kapağı açtıktan sonra yalamayan insan gerçekten zengindir abi.

18-Sesim geliyo mu ? Dediğim de, hayır diyen mal arkadaşım, napıyon nerelerdesin ?

19-Polat Alemdar dizide şu ana kadar 672 adam öldürdü cs 1.6 da bile ölmeden bu kadar adam vurulmuyo ya

20-Ünlü br düşünürün ynına gttim."Abi bu kadar düşünme saçi başı ağrtmışsın yazıktır."dedim. Bana dedi ki; "Dur bnu bir düşüneyim''

21-Sevgilisiyle öpüşürken fotoğraf çekip Facebook'a koyanlar! Gerdek gecenizi 4 gözle bekliyoruz.

22-"İsim, şehir oynarken "C" harfindeki isme, ünlüye "Ceylan" yazıp, hayvanı boş bırakan arkadaşlarım var. Onlara bir alkış.

23-Hiçbirşeyin göründüğü gibi olmadığını kafasıyla tuğla kırdığı halde kamplumbağaya çarpınca ölen mario'dan öğrendim.

24-Zayıflamak için bol bol su içiyorum; Susamak içinde bol bol tatlı yiyorum.

25-Türk Olmak ; "Yok" cevabına "Hiç mi yok?" diyebilmektir.

26-Aha bura sözün bittigi yer ! İmamın profilindeki albüm adı : 'cenazelerim .

27-bu paylaşım yiğit çanga tarafından hazırlanmıştır lütfen çalmayınız )

28-Voleybol topuna ayakla vurdu diye beden eğitimi öğretmeninden azar işiten çocuk. Futbol her şeydir. Takma kafana.

29-Gözler yalan söylemez. Neden mi ? Gözler konuşamaz ki abi

30-Nasreddin hocaya sormuşlar nasılsın hocam? Hoca cevap vermiş iyiyim sen nasılsın ? Adamdan her zaman atraksiyon beklemeyin yani.

31-Türkiye'ye ziyaret amaçlı gelen ünlü şarkıcı Pitbull, tasmasız gezdiği iddiasıyla belediye ekipleri tarafından zehirlendi.

32-Maraş dondurmacısına parayı uzatıp çektim. Hep o mu bizimle eğlenicek lan.İntikamımızı aldım arkadaşlar.

33-Denize girecek olan oğluna "boğulursan gebertirim seni" diyen anneyi tebrik ediyorum.Harikasın.

34-Bir bayan için araba kullanmak elbette zordur. Düşünsenize karşısında 3 tane ayna varken o hala yola bakıyor. Bu bir mucize

35-Dünyada en çok küfür yiyen insanlar : Öğretmenler,Futbolcular ve Siyasetçilerdir

36-Para üstü 5 Kuruş Kaldığında Geriliyorum."Alsan Vay Fakir 5 Kuruş İçin Bekliyor" Almasan "Artist'e Bak Havan Kime" Deniyor Gibi.

37-Ben Ne İnsanlar Gördüm . Mesela Beni Terk edersen İlk Kendimi Sonra Seni Vururum Diyen.

38-Akp'nin seçim şarkısı bana karnemi hatırlatıyor.. Halaylar 1, Horonlar 1 ,Gönüller 1, Kimya 1, Geometri 1, Fizik 1, Matematik 1. )

39-buraya Kadar okudugunuza Göre sevdiniz tşk ederiz tabiki bitmedi devamı var Sayfamıza destek olunuz Gır Gır ŞaMaTa xD | Facebook

40-"ee daha daha nasılsın? " kavramı sadece Türkçede vardr, siz hiç İngilizcede "How are you more more? " diye bir şey duydunuz mu?

41-McDonalds'ta ayın elemanına "lan manyak madem ayın elemanısın dünyada ne işin var" deyip kaçtım.Mutluyum.

42-"Hala beni seviyormusun?" diye yazdı eski sevgilim msnden "Ben senin halan değilim, karıştırdın sanırım" yazdım. Engelledi.

43-Bu dönem düzenli çalışcam dediğim bir dönemin daha sonuna geldik.

44-Birgün Tecavüzcü Coşkun ölürse ve Google bunu anmaya çalışırsa ne olur? Halimiz kötü.

45-Bülent Ersoy keşke politikaya soyunsa. Soyunduktan sonra ortada siyaset falan kalmaz lan süper olur.

46-Survivor başlayalı kaç sene oldu. Hiçbir dükkanın camında "Dokunulmazlık kolyesi geldi." yazmadı. Tedirginim dostlar.

47-Umarım Hüsnü Şenlendirici evrensel bi klarnetçi olmaz. Sonra yıl dönümünde google'a klarnet falan koyarlar, üflemesi zor olur.

48-Kıyafet almaya gittim T-shirt'ler ne kadar dedim 9,99 tl dedi 10 tl verdim üstü kalsın dedim çok havalıyım lan

49-Bu yaz bi çılgınlık yapıp sivrisinekleri uykularında ısırmayı planlıyorum.

50-Her bölüm birini hamile bırakan Ali kaptan ile her bölüm doğuran Hürrem'in aynı dizide olduğunu düşünsenize lan

51-Televizyon izlerken Acun'u görünce hayatında bir kez olsun ''bu gavat da ne para kırıyor be!'' dememiş aile bizden değildir.

52-Erkekler rusya'ya neden sevgilileriyle gitmiyor anlatıyorum yanaşın! Siz Adana'ya giderken kebap götürüyor musunuz?

53-Bu süperman tişörtlerini belediyemi dağıtıyor ? Herkezde Moda olmuş

54-Bu paylaşım GırGırŞamataxD Sayfasının admini yiğit çanga tarafından hazırlanmıştır saygılar

55-Lan bu Dr. Oetker manyak mı ? Güzelim doktorluğu bırak sen puding yapmaya başla.

56-Erkekler ikiye ayrılır : sonra da futbol oynar. ¦

57-Çin'de 1992 yılında başlayan nüfus sayımında sona yaklaşılıyor.

58-Facebook'ta yaşadığı yer bölümüne "Yarram, Victoria" yazan arkadaşlar, nasıl,rahat mı oturduğunuz yer ?

59-Uyurken şeytan insanların yüzüne işermiş dedi dedem. Bugece uyuyo numarası yapıcam, kesicem pipisini kurtarıcam lan hepinizi. ¦

60-Yağ suyun üstünde yüzer, Eğer yağı ayağımıza sürersek, Suyun üstünde yüzebiliriz. Çünkü beyin bedeva.

61-Deveye neden boynun eğri demişler, oda medula ilk omurun miyeli sinirlere yaptığı lokal baskıdan dolayı dorsal ve ventral motorik sinirler sıkıştığı için eğri demiş.

62-Teşekkür kelimesi "tşk" diye kısaltılnca bir tek benim aklıma mı başka bi kelime geliyor yoksa bilinçaltım benmle tşk mı geçiyo?

63-Şu reklamları da anlamıyorum arkadaş, biri bir tane benimo için her şeyi yapar, diğeri fanta için gitarını kulaklığını verir.

64-Sesli güldüm ne demek abi ona bizim orda Kahkaha diyorlar.

65-Acaba Cinler'de Bizden Bahsederken 5 harfliler diyorlarmı?

66-Üst üste 5 Activia yiyen genç, Kampüste dehşet sıçtı, Pardon dehşet saçtı.

67-Komşuya bebeğiniz kaç yaşında diye sordum 24 aylık dedi. lan 2 yaşında demek çok mu zor arkadaş ya,Oldu olacak 17530 saatlik de.

68-Şu telsiz konuşmalarının sonunda neden sürekli tamam diyorlar,Tamam demeyince karşıdaki anlamıyor mu ?

69-Bu paylaşım GırGırŞamataxD Sayfasının admini yiğit çanga tarafından hazırlanmıştır saygılar

70-Yukarıdaki şiirin ölçüsü nedir? Cevap: Yaklaşık dokuz santimetredir.(lise 1) D

71-Kimlere zekat verilmez? Cevap: Şeytana.(ilkokul 5) )

72-Mondrosu açıklayınız? Cevap: Mondros kimdir bilmiyom (8.sınıf ) )

73-İneğin midesi kaç bölümdür? Cevap: İki oda bir salon bir mutfak (ortaokul 1) )

74-Üremeyi açıklayınız? Cevap: Anne ve babanın gece yaptığı işe üreme denir (lise 1) )

75-Türkiyenin geçitlerini yazınız? Cevap: Alt geçit, Üst geçit, Yaya geçidi (7. sınıf) )

76-Kasabayı kim yönetir? Cevap: Şerif ve adamları (ilkokul5) )

77-Geçen düğüne gittim, nik?h memuru; itirazı ol?n varmı? dedi. Ben de, benim itim r?zı değil dedim. Ailecek düğünden kovulduk. ¦

78-Facebook'ta bazı sayfalar güzellik yarışması yapıyormuş,Allahım sen bizim sonumuzu hayır et. ))

79-Bu paylaşım GırGırŞamataxD Sayfasının admini yiğit çanga tarafından hazırlanmıştır saygılar

80-Söylendiği gibi kurt köpekleri kurt ile köpeğin çiftleşmesinden oluşuyorsa , çoban köpeklerine temkinli yaklaşalım derim.

81-Küçük kardeşime masal okuyodum. Uyuya kalmış. Döverek uyandırdım! Burda bişe okuyoruz dimi?

82-Micheal Jackson taklidi yapayım diyen arkadaşıma yap dediğimde ölü taklidi yaptı o gün bu gündür görüşmüyorum.

83-Bir Gazete İlanı : Tercüman aranıyor 20-25 yaş arası,uzun boylu,vücudu güzel (Yabancı dil bilmesi gerekmiyor) )

84-Cristiano Ronaldo bu sene La Liga'da kaç gol attı 40, MHP'nin 40.yılı kutlu olsun

85-Poğaça, poaça, pohaça, poğça, pohça, poça... Hayır bir şey değil, bilmeyen biri görse 'Türk mutfağı amma zenginmiş lan' diyecek.

86-Erkekler bana bakınca kendimi tren zannediyorum diyen kıza,Bana da o kadar binseler ben de kendimi tren zannederdim dedim sustu.

87-Polisin " Dur polis, Kaçma Teslim ol ! " İkazından sonra, Hırsız: " Ayıpsın abi baştan söylesene " Deyip teslim oldu.

88-Bi uzaylı gelip bana "Merhaba dünyalı" derse,öyle saf saf heycanlanmam, gider efendi gibi sorarım "Türkçeyi nerden öğrendin lan"

89-Gelin arabaya binmiş "bas gaza aşkım bas gaza" demiş, demek ki damat kim? İsmail YK, beyin bedava.

90-İlköğretimde öğrenciler az da olsa esnaflığa özendiriliyor. Mesela nöbetçi öğrencinin en büyük görevi müdüre çay söylemek.

91-yoruldum yazmaktan arkadaşlar ya en güzel espileri hangisiyse yorum olarak yazın hazırlayan yiğit çanga

92-Gizli numara diye bir şey yoktur... Eski Sevgili vardır, şakacı arkadaş vardır, sapık vardır.

93-Bakırköyde düşünen heykelin karşısına geçicem ve dicem ki "Abi gerçekten düşündüğün gibi değil.''

94-Filmlerde biri "planımız şu" dediğinde niye hemen müzik giriyo lan ? Sanki duysak gidip anlatıcaz .

95-Yolda ayakkabımın bağı çözülünce hayatımın ikilemini yaşıyorum. Ulan bağlamasan kirlenir, bağlayayım desen eğileceksin falan...

96-Tsunami Türkiye'de olsaydı bizim ergenler Tsunaminin önünde fotoğraf çektirirlerdi

97-Arkadaşı 0,5 Uç İsteyince 0,7 verip üstü kalsın diyen kişiye alkış yok mu ?

98-Yaz geldi sayılır.Şimdi herkes buzdolabındaki dondurma kutusunu açıp içinden salça çıkmasıyla hayal kırıklığı yaşayacak.

99-"Şimdi hepiniz Aslı'ya aşıksınız tamam mı.." Kavak Yelleri yönetmeni. ))

100-Çakma ayakkabı alırım , orjinal sanarlar.Orjinal ayakkabı alırım , çakma sanarlar . Böyle bir toplumda yaşıyoruz.

Saygılar Okuduğunuz için tşk ederim Paylaşalım Bu paylaşım ƒ ع ŝ β ự Ќ * M ǻ Ќ ǻ Я ǻ * ĞЄŊĈĽΊĶ xD Sayfasının admini esrarlı gözler tarafından hazırlanmıştır saygılar

Birbirinden Güzel 100 Espiri En çok Hangisini Sevdiniz Yorum?

NOT : Alıntıdır.
__________________
Neden yalnızlıktan şikayetçidir ki insan?
Ne yani mutlu olabilmesi için bir sevgiliye mi muhtaçtır her zaman?
Mahee isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 11:53   #2
AlttanTire
Mus Geyiği
 
AlttanTire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Temmuz 2010
Bulunduğu yer: ~Narnia~
Mesajlar: 5.107
Blog Yazıları: 18
Rep Puanı: 108
Rep Derecesi : AlttanTire will become famous soon enoughAlttanTire will become famous soon enough
Standart

teşekkürler
AlttanTire isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 12:22   #3
Mahee
Ala Geyik
 
Mahee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2010
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 1.157
Blog Yazıları: 1
Rep Puanı: 49
Rep Derecesi : Mahee is on a distinguished road
Mahee - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Rica ederim _
__________________
Neden yalnızlıktan şikayetçidir ki insan?
Ne yani mutlu olabilmesi için bir sevgiliye mi muhtaçtır her zaman?
Mahee isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 12:25   #4
Kleopatra
Özel Geyik
 
Kleopatra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 25 Eylül 2010
Bulunduğu yer: i boşver de İstanbul'da olmak isterdi.
Mesajlar: 1.355
Rep Puanı: 121
Rep Derecesi : Kleopatra will become famous soon enoughKleopatra will become famous soon enough
Standart

Hiçbirine gülmedim nedense. Yine de paylaşım için teşekkürler
Kleopatra isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 14:10   #5
kan ve gül
Mus Geyiği
 
kan ve gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 8 Haziran 2008
Bulunduğu yer: kalbimin olduğu yerden
Mesajlar: 3.409
Rep Puanı: 31
Rep Derecesi : kan ve gül is on a distinguished road
Standart

23-Hiçbirşeyin göründüğü gibi olmadığını kafasıyla tuğla kırdığı halde kamplumbağaya çarpınca ölen mario'dan öğrendim.

gülümsetenlerden birisi buydu paylaşım için teşekkürler
__________________

BLOOD AND ROSE!!!
kan ve gül isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 15:57   #6
özgü
Acemi Geyik
 
özgü - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 31 Mayıs 2011
Bulunduğu yer: camelot
Mesajlar: 28
Rep Puanı: 0
Rep Derecesi : özgü is an unknown quantity at this point
Standart

süperr boğulursan gebertirim seni bunda koptum
özgü isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 22 Haziran 2011, 18:02   #7
Mahee
Ala Geyik
 
Mahee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2010
Bulunduğu yer: Ankara
Mesajlar: 1.157
Blog Yazıları: 1
Rep Puanı: 49
Rep Derecesi : Mahee is on a distinguished road
Mahee - MSN üzeri Mesaj gönder
Standart

Teşekkürler.
__________________
Neden yalnızlıktan şikayetçidir ki insan?
Ne yani mutlu olabilmesi için bir sevgiliye mi muhtaçtır her zaman?
Mahee isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 27 Haziran 2011, 09:11   #8
fito79
Geyik
 
fito79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 28 Mayıs 2008
Bulunduğu yer: konya
Mesajlar: 297
Rep Puanı: 83
Rep Derecesi : fito79 will become famous soon enough
Standart

Zayıflamak için bol bol su içiyorum; Susamak içinde bol bol tatlı yiyorum.
fito79 isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 27 Haziran 2011, 09:17   #9
AlttanTire
Mus Geyiği
 
AlttanTire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 3 Temmuz 2010
Bulunduğu yer: ~Narnia~
Mesajlar: 5.107
Blog Yazıları: 18
Rep Puanı: 108
Rep Derecesi : AlttanTire will become famous soon enoughAlttanTire will become famous soon enough
Standart

Alıntı:
AlttanTire Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
teşekkürler
bunu yazarken ne düşünüyordum acaba hiçbirini okumadım çünkü
AlttanTire isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Okunmamış 27 Haziran 2011, 09:32   #10
kan ve gül
Mus Geyiği
 
kan ve gül - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 8 Haziran 2008
Bulunduğu yer: kalbimin olduğu yerden
Mesajlar: 3.409
Rep Puanı: 31
Rep Derecesi : kan ve gül is on a distinguished road
Standart

Alıntı:
AlttanTire Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
bunu yazarken ne düşünüyordum acaba hiçbirini okumadım çünkü

__________________

BLOOD AND ROSE!!!
kan ve gül isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)   Alıntı ile Cevapla
Cevapla
Etiketler: , , ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar Son Mesaj
e-Pasaport için nereye başvurmalıyım? Webmaster Gerekli Bilgiler 0 1 Ocak 2011 11:25
Adet Görememe ve Adet Gecikmesi - Adet Görme gizz87 Kadınlar Bölümü 0 5 Kasım 2009 00:10
çok güzel nefis bir hikaye..... KıRMıZı Aşk 12 30 Mart 2009 09:17
Dünyanin En Güzel Adini Taşiyan Tablo Tiliaventus Felsefe ve Edebiyat 6 22 Mart 2008 18:30
Su çok Güzel Gelsene =)) ~~MeLosh~~ Geyik Yazılar 7 13 Mart 2008 22:47

   
Açıklama

En Güzel Espriler (100) adet

Copyright © 2007-2009 En Güzel Espriler (100) adet konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar En Güzel Espriler (100) adet ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about En Güzel Espriler (100) adet. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 05:16.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka apart