GeYiK MeRKeZi FoRuMu  
Geyik forumvideo mail
Geri git   GeYiK MeRKeZi FoRuMu > Geyik Merkezi > Duyurular Ve Haberler

Duyurular Ve Haberler Sitemizde bulunan duyuru ve haberleri buradan takip edebilirsiniz

Yeni Konu aç  Konu Kapatılmıştır
Seçenekler Stil
Okunmamış 13 Aralık 2005, 02:46   #1
Nurettin
Administrator
 
Nurettin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2005
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 2.161
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : Nurettin is on a distinguished road
Standart Sitedeki Yenilikler

Sitedeki Yenilikler

Sitedeki Yenilikler
Sitede bazı degişiklikler oldu.
Gözle görülür en büyük degişme son 10 istegin gösterilmesi.
Tabi bunlar dj lerimiz tarafından onaylanıp anons yapılan istekler.

Siteyi şu anda geliştirmek ile ugraşıyorum. Her gecen gün daha iyi oluyor.

Öneri ve Yorumlarınızı Bekliyorum.
__________________
Olgun insan güzel söz söyeleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceğini söyleyen adamdır.
Nurettin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 26 Aralık 2006, 17:28   #2
mobimag
 
mobimag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 20 Aralık 2006
Bulunduğu yer: yok
Mesajlar: 0
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : mobimag is on a distinguished road
Standart

sayın adminim :P
sitemizde hızlı cevap butonu olabilir bölelikle başka bi sayfa açılmadan cevap yazmış olurus şimdi bişi daha isticem ama çok fazla olurum die onuda başka zaman sölerim neyse ben dayanamam en iisi söliim teşekkür botuda olsa süpper olur çünkü başlık açılıor açılmasınada cvp yazmaya üşenenler var en azından sanırım bi tşk etmeyi çok görmezler die düşünüorum :wink:
mobimag isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 26 Aralık 2006, 20:47   #3
Nurettin
Administrator
 
Nurettin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 14 Kasım 2005
Bulunduğu yer: Denizli
Mesajlar: 2.161
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : Nurettin is on a distinguished road
Standart

mobimag ilginden dolayı teşekkurler bu akşam Hızlı Mesaj olayını yapıyorum. Bu gece veya yarında teşekkur botunu yapacagım.
__________________
Olgun insan güzel söz söyeleyen değil, söylediğini yapan ve yapabileceğini söyleyen adamdır.
Nurettin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 17:31   #4
seckin
Mus Geyiği
 
seckin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ekim 2006
Bulunduğu yer: DENİZLİ
Mesajlar: 4.783
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : seckin is on a distinguished road
seckin - MSN üzeri Mesaj gönder seckin isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

kolay gelsin sayın admin
seckin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 17:39   #5
mobimag
 
mobimag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 20 Aralık 2006
Bulunduğu yer: yok
Mesajlar: 0
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : mobimag is on a distinguished road
Standart

tşk ler çok yüce saygıdeğer adminim gerçekten üyelerinizle çok ilgilisiniz allah herkese sizin gibi bi admin nasip etsn ama siz şimdi beni şımarttınız o yüsden başka şeylerde isteyebilirim :P
mobimag isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 17:43   #6
seckin
Mus Geyiği
 
seckin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ekim 2006
Bulunduğu yer: DENİZLİ
Mesajlar: 4.783
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : seckin is on a distinguished road
seckin - MSN üzeri Mesaj gönder seckin isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

fala yağ yakma işine onun yapcak tabi demi kardeşim
seckin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 17:51   #7
mobimag
 
mobimag - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 20 Aralık 2006
Bulunduğu yer: yok
Mesajlar: 0
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : mobimag is on a distinguished road
Standart

hiihhhh ne dediiiiii :twisted: (ne deseydm yani "yapçaksın uleeyyynn" mi deseydm :P benmkide bi tşk işte ki bu sadece bana deil sizede kolaylk sağlıcak ark ım bence herkesin bi tşk borcu var :wink: )
mobimag isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 17:53   #8
seckin
Mus Geyiği
 
seckin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ekim 2006
Bulunduğu yer: DENİZLİ
Mesajlar: 4.783
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : seckin is on a distinguished road
seckin - MSN üzeri Mesaj gönder seckin isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

etmem
seckin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 18:00   #9
laraaral
Member
 
laraaral - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 4 Kasım 2006
Bulunduğu yer: ADANA
Mesajlar: 214
Rep Puanı: 10
Rep Derecesi : laraaral is on a distinguished road
Standart

sitenin daha iyi yerlere gelibilmesi için yenilkler şart bunuda sağolsun kardesimiz iyi yapıyor umarım emeğinin karsılığını alırsın..kardeş.seçkin bey lütfen site kurucumuza karsı kibar ol ne o öyle işi ne yapmak zorunda filan seni kibarlığa davet ediyorum.. böylesi dahai ii olur öyle değilmi???
__________________
gönlümde akşamları karşılıyorum bugün…sevdiğim!
sen ağlıyorsun ya, sen sahte sevdalara intizarsın ya…
kalamam sende, bırak gideyim…
sen mutlu ol!..
bekleyenim bir kara haberse, durma önümde!...
bırak!..kurşunlara geleyim!
laraaral isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Okunmamış 27 Aralık 2006, 18:03   #10
seckin
Mus Geyiği
 
seckin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik tarihi: 2 Ekim 2006
Bulunduğu yer: DENİZLİ
Mesajlar: 4.783
Rep Puanı: 11
Rep Derecesi : seckin is on a distinguished road
seckin - MSN üzeri Mesaj gönder seckin isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart

inş mesala üylere mesaj yas daha iyi olacak ama yazan yok
seckin isimli üyemiz çevrimdışıdır. (Offline)  
Konu Kapatılmıştır
Etiketler: ,


Bookmarks

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı


   
Açıklama

Sitedeki Yenilikler

Copyright © 2007-2009 Sitedeki Yenilikler konusundaki tüm mesajlar geyikmerkezi.com üyeleri tarafından yazılmıştır. Bu konudaki tüm mesajlar Sitedeki Yenilikler ile alakalı mesajlardır. Yazılanların hepsi gerçek olmayabilir ve sadece geyikmerkezi.com üyelerini ilgilendirir. geyikmerkezi.com üyelerinin birinci dereceden el emeği göz nuru olup sitemize ait yazılardır. İzinsiz kullanılması yasaktır. This page you can find information about Sitedeki Yenilikler. Copyright of the articles are belong to their authors.

WEZ Format +3. Şuan Saat: 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.5.2 ©2010, Crawlability, Inc.
Copyright geyikmerkezi.com izinsiz kopyalanamaz
Denizli Web Tasarımı - Otel Programı - Sitemap ping - Sitemap
Geyik Merkezi Geyik Videolar - Geyik Yazılar - Fıkralar - Geyik - akyaka apart - Antalya - Bilecik - Kütahya - Balıkesir - Maraş